Hej och hå!

Nu när de är onsdag så känns de som halva veckan är gången och det är skönt! Ska bli skönt o få en ledig dag snart =) På tal om jobb så ringde hon från Korpen igår igen o sa att det kanske finns en grupp på måndagar åt mig nu i höst! Blev jätteglad, men ska inte hoppas på för mycket om de inte blir nåt! Är bara lite nervös inför det i så fall för ja har ju ingen aning om vad dem har för upplägg på gympan och terminen börjar den 1:september, alltså samma vecka som jag flyttar på allvar och hur ska man då hinna lära sig? Men det löser sig väl förhoppningsvis!

Idag har varit en lugn dag, vaknade bredvid min finaste älskling! =) Sen åkte jag hem när han skulle till jobbet och jag hann med bussen trots att jag åkte därifrån rätt sent.. Så jag slapp cykla idag :) Nu ikväll har jag vart lite med Isabelle och Ida-Lee som var här på en dagsvisit, de hjälpte mig o ta ner vindskyddet som Sofia och jag byggde till naturskolan! Kändes lite tragiskt att ta ner det, de var så roligt där ute i skogen me Sofia och alla barnen! Saknar det!

Minnen!



Efter att vi gjort klart det så blev jag friserad av systern min, välbehövligt! Mitt hår började bli väldigt slitet! Är sugen på o färga det med, så det kanske blir imorn =)



Kommentarer
Postat av: Sophie

Svar: Nae det går inge vidare har lagt ner det där nu.. orkar inte med den sidan för tillfället:P Sålde på loppis i himmestalund för ett tag sen och fick 5, 6 beställningar där i stället :)



FIn blogg förresten! Jag tycker du ska lägga upp en bild på hur håret blev oxå :P

2008-08-16 @ 15:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0