Imorgon bär de av!

Imorgon blir det Växjö för hela slanten, jag måste dit o fixa iordning allt i lägenheten så ja kan bo där också :) Erik hjälpte mig o köra dit alla grejer i fredags, så det är fullt mitt på golvet. Plus att vi åkte till Älmhult o handlade en hel del på Ikea! På tisdag börjar vi med introduktionen så jag känner att jag vill få klart med det mesta innan vi börjar..

Helgen som gått har varit både bra o dålig, den började med en ledig dag och då åkte vi som sagt till Växjö o fixade. I lördags jobbade jag o sen var det byfest i byn, kusinerna var här så det var trevligt =) Idag har jag jobbat och införskaffat en dator, äntligen! Snart kommer världens bästa kille hit =)

Det känns som att man ska kliva in i en helt ny värld och lämna den gamla, en både underbar och hemsk tanke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0