Mellanlandning

Nu sitter jag i lägenheten o äter lite sallad, macka o dricker te, lite mysigt faktiskt! Har precis kommit tillbaka från skolan där vi fick lite information.. Gårdagen var rolig, först var det registrering och sen massor av information och sedan bjöds det på en "fejk-föreläsning" som jag tror att vi alla gick på, hehe. Sedan var det lekar med Pedal och vi blev indelade i olika lag! När lekarna var slut var det valfri sysselsättning fram till kvällen då vi hade fler lekar på slottstallarna, o sedan var det fest. Kvällen var rolig men jag var otroligt trött när jag kom hem o fick lägga mig i sängen =)

Denna dag började med en sovmorgon och sen satte jag mig på cykeln och åkte till Korpen där jag skulle träffa Mona för att prata om jag skulle vara med på barngympan eller inte. Vi kom i alla fall fram till att jag skulle vara med i två grupper på måndagarna =) Ska bli kul!

Efter besöket där så var det hem o äta lite innan vi skulle på informationen, hann prata lite med min Erik också =) Saknade honom så mycket så ja var tvungen o prata lite, men nu känns det bättre :)





Nu ska jag snart gå igen och då ska vi ha fler lekar o sedan framåt kvällen är det Campus-festival!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0