Söndag

Idag är de en sån dag som man bara vill krypa ner under täcket och mysa, synd bara att min myspojke åkte hem imorse.. Men jag har ju jobbat som vanligt o har en massa o fixa här hemma så de var väl lika bra! Vi fick en mysig kväll igår med god mat, bra film och god efterrätt! =) Kommer verkligen sakna min Erik när jag är i Växjö o studerar, men jag ska försöka komma hem så ofta som möjligt!



 

Den goda maten som vi fick till igår =)



 

Idag ska jag försöka packa ned lite grejer och vara så duktig o måla lite på mitt bord som jag håller på o målar om! Men ibland är det svårt o få något gjort, man vet att man har så mycket o göra o då blir det liksom ännu svårare att få något gjort.. Men jag måste börja packa nu för det är mindre än två veckor kvar tills vi ska köra alla mina grejer till Växjö! Det där med att vara ledig de två sista veckorna innan skolan verkar de inte bli något av.. Igår frågade Reja mig om ja ville jobba de två veckorna och givetvis så sa jag ja eftersom jag behöver pengarna! Men jag får försöka ta ledigt några dagar så jag får andas ut lite innan skolan.. Måste se till o hinna träffa min käraste vän Sofia innan dess med =)

Nej nu är det packning som står på schemat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0