Tisdag

Vaknade lite sent idag, men sen kom jag på att jag måste handla lite idag så de blir bilen te jobbet! Sov skönt efter att jag hade möblerat om på rummet, förändringar gör gott för mig tror jag.. Jag har alltid tyckt om o möblera om, ända sen jag var liten har jag gjort det minst tre gånger per år, och när det var som värst så gjorde jag det mer än en gång i månaden.. Det värsta är att det blir så många hål i väggen när man flyttar runt saker, men på äldre dar så har man kunnat vara så smart o använda samma hål om igen ;) Det är en speciell känsla efter att man har möblerat om, det blir fint och städat o så känns det som ett helt annat rum!

Imorgon ska jag ta bussen till Mörlunda efter jobbet, jag ska träffa Sofia och Emelie, trevligt! Vi har inte kunnat få ihop det en enda gång i sommar o kunna träffas alla tre, men nu äntligen ska de bli av =) 

Mina tjejor =) 


Sötaste tjejerna =)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag älskar oxå o möblera om ! Allt känns så nytt då som sagt :)

2008-08-19 @ 17:25:43
URL: http://sophieottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0