Hemma i Fjälster!

Nu är jag hemma igen, kom hem igår kväll. Här är det snö (det var snö i Växjl igår med men inte så mycket) och det tycker jag om :) Fick en liten sovmorgon idag tills Erik ringde och väckte mig vid halv tio. Efter det gick jag ut och pysslade i stallet o städade. Kan ju bara hoppas på att min slarviga lillasyster kan hålla det städat i en dag åtminstone. Sen tog jag in pållarna och pysslade med dem och sen tog jag en härlig ridtur på Bella! Det var otroligt längesen jag red kom jag på så det var efterlängtat! Det blir så mycket härligare o rida när det är snö ute också.








Kommentarer
Postat av: Sophie

Det kommer nog inte hålla sig sådär fint så länge om det är fanny som ska ta hand om det sen:P haha neevars:P

2008-12-11 @ 18:45:09
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0