Ensam

Jaha då var de söndag igen o denna söndagskväll är jag själv :( Brukar ju ha sån tur att jag kan åka ner till Växjö på måndagarna men den här gången gick inte det eftersom jag ska ha VFU denna vecka.. ska vara i Älmhult och mpste åka från station vid tio i sju! Så därför fick jag och älsklingen skiljas åt redan vid tre idag eftersom han skulle jobba. Men jag får väl trösta mig med att det har varit en mysig helg! Dock lite för kort men snart får jag tillbringa varenda dag med min underbaraste! Har inte varit hemma i Fjälster i helgen så jag lär nog längta hem en del i veckan.

Inför VFU:n har jag lite blandade känslor, det ska bli kul men jag hade hellre vart här i Växjö. Men jag antar att om jag bara går in med en positiv inställning så ska det nog gå.Ska ju bli kul o komma ut i verksamheten!
Nu ska jag kolla lite TV-program på datorn innnan jag ska sova!

Mitt hjärta gråter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0