Hemma i Fjälster

Det var så underbart att vakna upp i mitt rum och i min sköna säng här hemma i Fjälster! Den känslan är underbar! Hade planerat en ridtur idag men dessvärre så är det dåligt väder med regn och rusk så det blir de nog inget med idag tyvärrr. Däremot ska jag ta mig n liten städning på mitt rum och slänga en massa onödiga saker. Ska rota igenom källaren efter lite bra o ha saker me.

Var hos Annelie nyss och kollade igenom en jobb-ansökan som hon har skrivit, hoppas verkligen på att hon får jobbet, hon behöver det nu. Hälsade på Isa också som har kommit hem från Vederhult igen!

Ikväll ska jag till Erik :)

Kommentarer
Postat av: Linnzan

Fuskigt att du få sova hemma

2008-11-14 @ 13:13:57
URL: http://helgebringl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0