Hemtentan är klar!

Hej!
Har varit lite seg på bloggen nu igen eftersom jag har haft hemtenta i en vecka, men nu är den klar och inlämnad! :) Så underbart skönt det är när man häftar ihop det man har gjort för att sedan lämna in, älskar den känslan! Får hoppas bara att jag har gjort som man ska göra.
 

Helgen som gick var bra, jag var hemma hela helgen och Erik var hos mig hela helgen bortsett från att han var i kalmar på lördagskvällen, men då fick jag tid till min tenta så de var bara bra. Har en förmåga att inte kunna koncentrera mig på det jag ska när jag är med honom, hehe. Det blev dock inget ridande i helgen p.g.a dåligt väder och plugget.

Däremot så var vi och kollade på en lägenhet i Vena, Erik och jag. Det är en övervåning på ett hus, ser lite ofräscht ut just nu men efter lite tapet o färg så hoppas vi på att det blir fin. Så vi bestämde oss för att ta den! Vi ska snart få åka o välja tapeter o färger, lite klurigt tycker jag. Det är dessutom fyra rum + ett kök så det är många tapeter som ska väljas. Rummen är i vilket fall som helst enorma, fast jag kanske mest jämför med min lilla etta men det var stort! Vi kommer iaf inte behöva gå på varandra, det kan vara skönt att ha det stort med för ibland vill man ju vara för sig själv. Får hoppas att det blir bra :)

Igår åkte jag ner till Växjö igen och då var det tentan som gällde, satt på biblioteket med Linn. Idag har det också vart tentan innan den blev klar och nu ska jag städa lite snabbt innan Linn och jag ska ta en promenad till Willys för att handla lite gott till kvällen! Är glad för att vi ska hitta på något för idag längtar jag hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0