Strömming och potatismos :)

Nu står spisen på och jag håller på o lagar strömming och potatismos, ska bli underbart gott! Känner mig duktig, för bara några veckor sen lagade jag knappt någon mat, men nu är det ändring på det. Måste ju äta ordentligt för att träningen ska ge resultat! Är otroligt sugen på dagens djupvattenpass, ska bli så kul :)

Igår satt jag och funderade på vad jag ska köpa till alla i julklapp, det känns så svårt i år, jag brukar komma på bra saker men nu är det som att den delen av hjärnan har slutat fungera. Måste ju få ihop det med pengarna också, det kommer ju bli en del kostnader i och med flytten så måste försöka hålla i pengarna, vilket kan vara väldigt svårt ibland. Jag vill ju ge så fina julklappar som möjligt och då har det en förmåga att kosta lite.. Men får väl se vad jag kan tänka ut ;) Längtar massor till julen!




Haha vår snygga tomte förra året, undrar om inte alla har börjat känna igen honom nu, hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0