Ny helg i sikte :)

Idag är det min favoritdag igen (förutom helgdagar då) nämligen torsdag, det betyder att det snart är helg igen :)
Dagen började tidigt med en träff med halva basgruppen för att diskutera vår uppgift som vi ska redovisa om två veckor. Det gick bra och nu behöver jag inte va så nervös för det förhoppningsvis.. Därefter hade vi seminarie i hela gruppen, lite blandade åsikter om det som vanligt.. Nu har jag vart hemma ett tag och städat och diskat, vilket verkligen behövdes här i min lilla lägenhet.

Igår kväll var vi ute på Sivans, det var kul för jag hade inte vart där innan, dock inte så mycket folk och så var jag trött.. Men de var trevligt :)



Jag



Matilda o Emelie



De var full fart på dem där två :)

Nu måste jag göra mig iordning för snart ska jag o Linn ta bussen ner till stan, ska gå på bio!

Längtar till imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0