Seg dag

Igår var vi ute på Stallarna jag, Emelie, Katarina och Matilda. Dt var en trevlig kväll med mycket fnitter, dock kände jag mig lite för trött för att gå ut. Jag längtade mest hem till sängen ;) Men det var kul i alla fall, skänt med lite avbrott fårn plugget.. Dock bidrag gårkvällen till att det har blivit en lång paus från pluggandet idag med. Vi hade ett seminarie idag på förmiddagen o sen gick jag hem o kollade på film och efter det blev jag så trött så jag låg o sov fram till nu ungefär...

Om en timme ungefär kommer Emelie hit o då ska vi jobba med svenskan, jag måste verkligen ta tag i det nu! ska bli skönt med lite hjälp.






Nu måste jag städa!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Fin bild :)



Svar: Haha joo jag vet:P jag hatar att springa egentligen, menmen. Joo jag lovar dig, jag är inte alls lika bra i skolan längre;(

2008-10-12 @ 14:32:31
URL: http://sophieottosson.blogg.se/
Postat av: Sophie

svar:jag vet inte, men hon verkar lite så bara haha:S tack så mkt :)<3

2008-10-14 @ 12:39:43
URL: http://sophieottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0