Helgen är snart här =)

Då var det torsdag igen, jag tycker om dem för då är det snart helg och man får börja packa till hemresan :)
Men ja tycker också om dem för att det är en dag kvar här då, för innerst inne så vet jag att jag trivs. Jag vet att det är skönt o va ensam, men kanske i en lagom mängd??

Snart ska jag iväg på ett seminarium som handlar om lärande genom rörelse, de ska nog bli roligt och intressant! Sen ikväll är det en föreläsning om akdemiskt skrivande och den kan vara välbehövlig till svenska uppgiften jag har, för ja vet inte alls hur ja ska skriva. Jag vet bara hur man inte ska skriva ;) Så ikväll blir det nog oo sätta sig o plugga en hel del tror jag..

Känns som att helgen kommer bli en kort helg, Erik ska jobba morgon och kväll så det blir nog inte så mycket ti över.. Men jag ska va hos honom iaf, får väl följa me honom en kväll.. Men sen måste jag åka ner hit på söndagskvällen eftersom jag börjar tidigt på måndag :(  Men helgen efter det kommer Erik hit och det längtar jag massor efter!!

Imorn när jag kommer hem ska jag ut o rida med lillasyster =)

Kommentarer
Postat av: Nenne

Hoppas din helg blir bra :)

Jag vill med rida!!!!

2008-09-19 @ 20:17:46
URL: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0