Lite smått förvirrad

Hur ska man göra när man känner sig osäker? Ska man följa sitt hjärta o tänka på vad som är bäst i längden eller ska man försöka övertala sig själv att det blir bättre?

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra just nu, det känns otroligt skönt o ha börjat plugga och jag trivs här i Växjö, men frågan är hur mycket man får längta till helgen utan att de blir jobbigt och påfrestande.. Det är helt otroligt hur mycket jag längtar hela tiden.. Det kvittar hur många det än är som säger att de kommer bli bättre och att ja måste klara av det här. Det handlar om mer än tre år, ska jag känna så här i tre år? Nej tack. Nu måste jag göra nåt åt det här!

Nu ska jag till biblioteket o plugga innan jag har tvättid..

Kommentarer
Postat av: Sophie

jag tycker du ska kämpa på:)

2008-09-16 @ 18:15:00
URL: http://sophieottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0