Pluggar

Nu sitter jag här hemma och pluggar, var tvungen o städa lite innan så jag kan koncentrera mig. Jag brukar inte kunna plugga hemma men idag går det ganska bra faktiskt. har kommit en bit med svenskan men jag kommer nog få ändra en hel del då det inte känns som det jag har skrivit hänger ihop med varandra.. Jag måste bli klar med svenskan innan fredag för den ska in på måndag och jag vill verkligen inte plugga i helgen som kommer.

Igår var det en halvjobbig dag, saknade min Erik förstås o så längtar jag hem nu när ja inte vart hemma på ett tag. Barngympan var rolig i alla fall o sen på kvällen var jag hos Linna och fick mig lite kvällsmat och TV-tittande. Det var trevligt, mycket bättre o umgås än o sitta själv hemma.

Idag har vi haft ett matteseminarie och nu har jag tänkt plugga hela eftermiddagen men ska ta en paus med lite mat nu tror jag.

Längtar som vanligt till helgen, ska ju va med Erik o så får jag äntligen komma hem till Fjälster igen :) På måndagen blir det troligtvis Ullared med Hanna, ska bli trevligt! Ska ju va hemma ända från fredag eftermiddag till onsdag kväll eller torsdag morgon, HÄRLIGT! 

Nej nu måste jag laga mig nåt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0