Torsdag

Snart är det fredag och då blir de dags o åka hem igen :) Kan säga som så att det är något jag har längtat efter hela den här veckan.. Jag längtar efter min Erik och till hästarna!

Idag har vi haft en föreläsning och sedan träffades vi i basgrupperna för första gången, basgrupp 16 tillhör jag numera och det var en helt okej grupp! Vi mjukstartade idag med lite presentation och så pratade vi om våra tidigare erfarenheter inom läraryrket. Imorgon ska vi gå igenom hur blackboard fungerar, jag har verkligen inte fattat nånting om det så de ska bli intressant o få reda på vad det är för nåt!

Helgen ska tillbringas mestadels med Erik, vilket jag ser fram emot :) På lördag ska vi och Fanny o Henke åka till Norrköping för att kolla på föreställningen som Louice är med i, det ska bli otroligt kul för det sägs att den är riktigt bra! Sen blir det förstås att vi är hos mormor ett tag också när vi ändå är där uppåt.

Jag längtar efter lite kärlek :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0