Fredag

Oj vad dålig uppdatering det har varit här, men det har varit fullt upp på sista tiden! Kan börja med att säga att helgen hos Linn var bra, det var kul att komma tillbaka till Växjö igen och att träffa min vän. Vi gick på stan, pratade, såg Marley & me på bio och åt och drack gott! Filmen var förövrigt jättebra!

Den här veckan har vi varit i Kalmar två gånger, på XL-labbet där vi har haft teknik o gjort en massa saker. Det är rätt roligt, skönt att göra nåt praktiskt för en gångs skull. Men många saker är ganska svårt o då blir de inte kul hehe.

En annan bra sak som har hänt är att kära saaben är lagad igen :) Så nu slipper ja bussen ett tag framöver förhoppningsvis. Har även ringt och sagt ja till hemtjänstobbet i Tuna idag! Kunde inte göra det innan jag visste om jag hade någon bil eller inte. Så nu är sommaren räddad!!

Idag börjar föreläsningen vid ett så jag fick lite sovmorgon innan jag gick upp och städade lite. Tog en promenad med förut och nu sitter jag åp balkongen med en kopp te och njuter av vädret! Härligt me fågelsång och rinnande vatten i ån med :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Kul med upptatering:) Vad bra att bilen har blivit lagad nu då:)

2009-04-05 @ 14:19:32
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/
Postat av: Sophie

jaa:) louice o pirre ska oxå med :)

2009-04-05 @ 21:07:36
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0