Fysik-plugg

Idag har jag varit hemma och pluggat fysik, inte världens roligaste sysselsättning direkt.. Men börjar få kläm på det nu i alla fall... Har hunnit med en skön promenad i det fina vädret också!
 
Har varit lite för besatt av Twilight-böckerna ett tag, men nu har jag bara den sista boken kvar att läsa. När den är slut kan jag leva som vanligt igwn ;) Böckerna är otroligt bra, man vill bara fortsätta läsa hela tiden. Lite sorgligt att jag snart läst klart dem..

I morgon ska jag träffa Hannah och Karin efter skolan, ska bli trevligt! :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Åh jag vill oxå läsa dom böckerna! Älskar filmen :D

2009-04-17 @ 17:36:44
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0