Helgen

Jaha, typiskt mig att sammanfatta helgerna jämt.. Denna helg har de inte hänt så mycket och det har varit skönt! Fredagskvällen bjöd på en härlig ridtur på Bella, vi hade sällskap av Fanny på Isa. Det var helt underbart att rida sent på kvällen när det fortfarande var hyffsat ljust ute!

 I lördags var vi på Metropol på Agnes, kvällen var väl så där måste jag nog säga.. Men alltid trevligt att vara med Emelie!I
 
I går förmiddag följde jag med Pappa, Gunilla, Mikael, Hanna och hundarna för att gå tipspromenad på Djursdala-rundan. Det var en varm och härlig promenad!!



Fanny och Isa




Utsikt på promenaden!



Stiev och Stina



Amanda och Erik


Idag har jag varit i skolan ett tag och jobbat med ett arbete och sen har jag pluggat och tagit två härliga promenader!

Denna veckan blir ganska lugn, har lite plugg till en redovisning på torsdag.. På torsdag avslutar vi denna kurs så blir helledig i helgen :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vill oxå rida :)

2009-04-27 @ 19:02:22
URL: http://helgebringl.blogg.se/
Postat av: Daniel

Härligt - vilken duktig ryttarinna!

2009-04-30 @ 13:31:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0