När den ena blir frisk blir den andre sjuk..

En helg har kommit och passerat igen. Den här helgen var det mycket som skulle göras, dessvärre blev det inte riktigt så då jag blev magsjuk i lördags. Var hos Marielle på tjejkväll när det bröt ut, så typiskt!

Gårdagen blev alltså en sjukdag hemma.. skulle egentligen ha bytt däck o städat bilen men de får bli i morgon om jag orkar. I lördags däremot hann jag med en hel del, var bland annat i Fjälster o tog en härlig ridtur i det härliga vädret på Bella tillsammans med Annelie på Totte.

i morse när jag vaknade mådde jag hyfsat bra så jag åkte till skolan för att göra lite laborationer.. Hade jag missat dem hade jag behövt åka till Kalmar en extra gång, och det är inget jag vill direkt.. Men nu när jag blivit bättre så har ju Erik självklart blivit sjuk..




Kjell och Erik när dem styrde i trädgården idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0