Älskade ledighet!!

Nu är det äntligen lite ledigt för min del!! Två veckor kvar tills skolan börjar och inget jobb inplanerat (än så länge iaf..). Idag har jag hunnit med en del, har storhandlat, varit i stan o gjort lite ärenden, ridit, städat, lagat mat.. Skönt o kunna ta dagen som den kommer!!!

Ridturen idag var den första sen jag gick omkull med Isa.. Det var riktigt härligt att sitta upp på hästryggen igen!! Tänkte att jag skulle ta det lite lugnt eftersom jag red själv och känner mig lite osäker sen det hände. Men när jag väl satt där uppe på Bella så var jag tvungen o låta henne sträcka ut lite. Och åh så härligt det var att få galoppera längs havreåkrarna :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej.

Kul att det gick bra att rida ! Låter som om du har haft en härlig tur. Kram :)

2009-08-17 @ 21:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0