Snö, snö, snö!

Herregud vad det har snöat idag! Ska inte klaga då jag gillar snön, men det kan få lugna ner sig lite nu så man kan få fram bilen på morgonen och köra på vägarna ;) Längtar till lördag då jag ska ta en ridtur i snön!! Blev ingen igår pga att det snöade så mycket... Lika bra det. Fick iaf en stund med hästarna i stallet.

Julafton kommer bli en dag där det är fullt upp.. Dem ringde från jobbet idag och behövde någon till julaftons förmiddag.. Frågade om de hade ringt till alla och det hade dem så snäll som jag är så tackade ja jag.. Passet är till 12 och maten hos farmor är vid 13 så det är ju ingen panik. Dock börjar jag vid sju så morgonmyset här hemma med Erik försvinner.. Men vi får försöka ta igen det på kvällen! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja ledigt behövs verkligen nu känner jag. har ni haft mkt i skolan nu lr? skulle vara jätteroligt om vi kunde ses nåt :) ska du på metro på juldagen?

2009-12-17 @ 22:39:38
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0