Nya tag!

Då var tentan äntligen avklarad! Det gick över förväntan, men man vet ju aldrig så jag tar inte ut någon seger i förskott. När den var avklarad belönade jag mig med att åka till Fjälster och rida, det blev en ridtur på Bella tillsammans med Annelie på Totte. Totte var pigg idag :) När jag kom hem till Vena installerade jag Stina i sin nya bur, vi kan inte ha dem i samma längre då Stina har bitit på Stiev.. Men men så är det i djurvärlden.

Har tagit det lugnt nu under eftermiddagen och kvällen, har diskat och städat lite grann. Nu ska jag laga lite mat åt Erik som kommer hem snart. Själv åt jag upp pajen sen igår :)


Kommentarer
Postat av: Sophie

svar: Tack:)



Låter bra att tentan gick bra:)Måste vara skönt att bli av med den i alla fall? :)

2009-02-19 @ 19:11:41
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tack för en härlig ridtur i skogen. Det är kul när du hälsar på. Du är alltid välkommen! Kram

2009-02-19 @ 22:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0