Paus

Jaha då har jag paus igen från matteplugget, känns som det blir många pauser.. Men idag fick jag reda på att man får ha med sig egna anteckningar på två sidor så det känns ju bra. Sitter och försöker få ner så mycket som möjligt nu så jag får lite hjälp i morgon.

Idag hann jag inte ta någon ridtur, jag var en snabbis i Fjälster och mockade och gjorde i ordning för natten. Sen åkte jag hem och väl hemma har jag suttit med plugget hela eftermiddagen. I morgon efter tentan ska jag ta en lång ridtur :)

Ska börja med maten om en liten stund, ska göra köttfärssås eller spaghetti tror jag, fast jag är sugen på köttfärspaj så vi får se vad det blir. Det var inte så länge sen jag gjorde köttfärspaj men då blev den himla god!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Lycka till på tentan !! :D

2009-02-19 @ 14:01:39
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0