Seg efter en dag i Kalmar

Idag bar det av till Kalmar för att ha två seminarier, på förmiddagen pratade vi om olika matematiska övningar man kan göra med barnen, det var roligt. Sen efter lunch var det långdraget med en massa redovisnngar och genomgång av sånt vi redan pratat om.. Kändes som jag mest satt av tiden på det seminariet.

Kom hem trött och hungrig, men blev glad när jag såg att Erik höll på med maten. Han hade köpt grillad kyckling och till det blev det klyftpotatis, gott! Han var i Vimmerby idag och köpte en kompis till Stiev som nu har visat sig vara en tjej ;) Men han får väl fortsätta ha det namnet hehe. Hans (eller hennes) kompis heter Stina.

Nu sitter vi och kollar på TV, skönt o ta de lugnt! Fick hem boken Om jag kunde drömma  (översättningen av Twilight) igår, så den ska jag nog börja läsa lite i sen :)


Kommentarer
Postat av: fanny

asså har ni blivit helt marsvinsgalna eller? :O jag får låna den sen, bra ;D

2009-02-11 @ 18:00:11
URL: http://oskarssonfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0