Tisdag

Idag är jag trött, tog en liten sovmorgon, som alltid när jag inte behöver gå upp ;) Sen satte jag igång med att läsa det som skulle läsas inför dagens seminarie, nämligen kursplanen i matematik.. Det var skönt med en förmiddag hemma innan skolan, känns som det är lättare att läsa då..

Seminariet var givande, det bästa hitills! Vi jobbade med lite uppgifter i grupp som vi senare skulle skriva ihop en text av men min grupp hann inte riktigtt klart under den tiden vi var i skolan så vi gick hem till Helena och jobbade klart med det. Satt och kände mig lite stressad när vi höll på med det för var så hungrig o ville bara hem, men skolan går ju alltid först.. När jag väl kom hem efter sex hade älsklingen gjort spaghetti och köttfärssås och det var jättegott!!! Nu har jag tagit det lugnt en stund och snart ska vi ut och gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0