Torsdag

Gårdagen blev bra, red Bella och så städade jag i stallet, mockade och la in ny spån o fixade. Totte fick sig en omgång med borsten också! Sen blev de den utlovade gäddan hos farmor och det var jättegott!!








Stumpen fick också lite ompyssling :)

Idag har jag haft föreläsning på förmiddagen och sen satt vi och arbetade lite med frågorna inför duggan.. Känner att jag börjar få hum om det så nu är de bara o skriva anteckningarna som jag får ha med mig! Kom hem för en stund sen och tog itu med disken så vi slipper det sen när vi ska laga mat.. Nu väntar jag på att Erik ska komma hem så han kan komma på vad vi ska äta ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh va söt kanin!! =)

2009-01-29 @ 18:23:33
URL: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0