Bättre idag

Smärtan har gått över lite idag, men det har gjort lite ont i natt. Jag som vanligtvis vill vända och vrida på mig stup i kvarten om nätterna har snällt fått ligga på ena hållet hela natten.. Men nu när jag har varit uppe och rört på mig ett tag så känns det rätt bra ändå. Nu är jag bara stel i kroppen..

Ska styra lite här hemma nu innan jag åker till Fjälster och tar med Fanny till en sjö och badar. Tror det mjuknar lite i kroppen om jag simmar lite!



Är fortfarande besviken på mig själv att jag inte vågade hoppa från tornet hos kusinerna sist ;)


Kommentarer
Postat av: Linn

Duktig du är och bloggar :)

2009-07-22 @ 15:06:32
URL: http://helgebringl.blogg.se/
Postat av: sophie

skönt att det börjar gå över du :O Du måste ju kunna gå i morgon ;)



Du få hoppa nästa gång du kommer (fast det lär du väl inte göra då heller..:P)

2009-07-22 @ 15:21:30
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0