Det har varit en superbra helg!


Helgen som har passerat har varit jättebra trots att jag jobbade fre-söndag. I fredags kväll var vi på Gränsö i Västervik för att se på Sahara hotnights. Dem var kanonbra :) Träffade Västerviks-kusinerna och Annelie där så det blev att jag umgicks med dem..
























På lördagen var det först jobb och sen cyklade vi ut till Östrahult där det var pubafton. Det blev en riktigt rolig kväll det med :) Tyvärr blev det inga bilder den kvällen..

Igårkväll var jag riktigt trött så jag somnade väldigt tidigt och sov länge idag på morgonen. Det är skönt med en ledig måndag efter helgsjobb!


Kommentarer
Postat av: sophie

Åh skoj med sahara hotnights ju:D



sv: Haha, den sjön ligger nästan närmare huset än vad eran gör hos er XD Å vi har ändå aldrig varit där nån gång tidigare, helt sjukt :P

Tack så mkt! :)

2009-07-27 @ 18:51:59
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0