Höll på att sluta illa..

Det blev varken någon cykling eller jobb för min del idag.. Men ridturen hann jag med, en liten bit i alla fall. Jag red Isa och Fanny på Bella, efter en bit snubblade Isa och vi gick omkull.. Jag hamnade under henne och gud vet hur jag kom loss till slut men det gjorde jag. Det verkar som att alla ben har klarat sig, dock har jag förbannat ont i min höft men det går väl över någon gång.. Tycker synd om Fanny som såg allt och inget kunde göra..

Därav bestämde jag mig för att inte gå till jobbet idag eftersom jag får hasa mig fram... Men när man gråter när man ringer till jobbet då är det illa haha..

Vi har i alla fall firat farmor och Cornelia idag. Och efter att jag tagit det lugnt och tränat mig på att gå så gör det åtminstone inte lika ont längre.


Kommentarer
Postat av: sophie

åh, tack så mkt :D tror vi åker 5 härifrån, men är inte helt säker :P

2009-07-21 @ 23:46:32
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/
Postat av: Emelie

det där lät inte bra. tur att det gick som det gick :) hoppas att det går över snart :)

2009-07-23 @ 16:30:51
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0