Då var ledigheten slut..

Tiden går ruskigt fort, min lediga vecka bara sprang iväg! Men jag hann med att göra en del i alla fall! Hade kusinerna och Annelie på besök kvällen innan Göteborg, det var trevligt! Ida-Lee spenderade mesta tiden i våra resväskor för att hon skulle visa oss att vi kunde packa ner henne med ;)

Resan till Göteborg var trevlig! På onsdagen gick vi på Liseberg, och herregud va roligt det är att åka karusell :) På torsdagen gjorde vi ett besök på Universeum, det var roligt och intressant. Sen åt vi gott också såklart.

Midsommarafton skulle vi då tillbringa på Öland, men det blev en ganska kort visit.. Dåligt väder och parkeringsböter gjorde att vi tappade sugen och åkte hem istället..

Helgen var lugn med födelsedagsfirande av min pappa och Eriks mamma.

Men nu är det alltså slut på ledigheten, och därmed det fina vädret antar jag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0