Totte ska säljas..

Det har varit ganska mycket på sistone, förra veckan jobbade jag en hel del och även i helgen. Det känns bra att komma in i jobbet innan mitt schema börjar. Den här veckan däremot är jag ledig precis hela veckan :) Det är jätteskönt.

Dessvärre så började inte veckan så bra då jag igår fick reda på att Totte ska säljas.. Och det var några och kollade på honom igår, och det verkar som att det blir dem som köper honom. Men men, sånt är livet och förr eller senare hade vi ju skiljts åt som Fanny sa...

Nu har jag varit i Fjälster och kört Totte, med oss hade vi Isabelle, Cornelia och Ida-Lee. Vi körde en ganska lång runda och hade fikakorg med oss :)

Ikväll kommer Fjelstrenius+Annelie hit på fika! Och imorn åker Erik och jag på semester till Göteborg :)








Kommentarer
Postat av: Emelie

härligt med semester och kunna komma iväg någonstans :) hur länge blir det i göteborg? hoppas allt är bra med dig. skulle va kul om vi kunde träffas framöver :)

2009-06-16 @ 23:06:36
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Emma!!! vad glad jag blev av din kommentar! tänk, ett år, det är lång tid!! ett halvår som gravid och ett halvår som mamma!!



kram på dig, hoppas du får en bra sommar!!!



Erika

2009-06-22 @ 09:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0