Man kan inte lita på någon!!

Igår var en bra dag, tills nåt väldigt surt hände, men det kommer jag till senare. Det var så underbart väder igår så jag städade hela lägenheten och vädrade och hängde tvätt på balkongen. Underbart! Sen åkte vi ut till Eriks föräldrar där vi fick goda våfflor och sen tog Susanne och jag en härlig promenad.

När jag kom hem därifrån skyndade jag mig att städa färdigt och sen åkte jag in till Vimmerby för att se på bio med pappa och Gunilla. Vi såg Män som hatar kvinnor, den var bra! Lite hemsk men jättebra för att vara svensk. Fast pappa tyckte inte att den var lika bra för han hade läst boken innan..

Efter bion skulle jag åka hem till Erik som väntade på mig. När jag ska låsa upp bilen märker jag att låset ser annorlunda ut, men jag slog bort det och tänkte att det kanske alltid har varit så. När jag öppnar bilen ser jag att det ligger grejer i den, handbromesen ligger i baksätet och andra delar också. Och så luktade det rök som bara den. Självklart blev jag livrädd och förbannad och ledsen o allt man kan bli! Ringde te pappa som hade bilen på ett annat ställe och dem kom med en gång. Ringde också Erik som var så snäll och kom och hämtade mig, trots att han skulle upp och jobba tidigt idag.

Det har alltså varit några och brutit sig in i min bil och försökt köra iväg med den, men misslyckats eller blivit avbrutna. Fy fan säger jag bara, att det finns människor som gör sånt. Ah! Får se vad det kommer gå på o laga det.





Kommentarer
Postat av: Jennie

Fy fan va arg jag hade blivit!

Tycker synd om dig!

Hoppas det går att laga!

Kram syssling

2009-03-22 @ 12:04:00
URL: http://nennsan.blogg.se/
Postat av: Sophie

Nae vilka idioter! hoppas det inte blir för dyrt att laga:(



Ja, visst var filmen bra? jag tckte dock den var lite lång, men annars var den ju bra :)

2009-03-22 @ 13:39:21
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0