Ny vecka!

Helgen som gick var bra, dock blev det inte så mycket gjort som jag hade tänkt mig.. Men det får tas igen idag istället. I lördags träffades jag, Emelie och Marielle, det blev en massa prat om minnen och annat som har hänt sen vi sågs. Det blev en trevlig kväll och vi hann med ett besök på Hulingen också. Blev rätt sent innan jag kom hem då jag körde hem Emelie till Mörlunda också, men det va de värt  :)

Idag blir det som sagt plugg hela dagen, har två redovisningar i Kalmar i morgon och det ska även lämnas in skriftligt de närmsta dagarna..
Snart är den här kursen och det ska bli otroligt skönt! Sen väntar fysik och teknik!

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack så mkt för kvällen och för skjutsen. det var trevligt att vi kunde hitta på nåt :D

2009-03-16 @ 18:07:49
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0