Plugg, plugg, plugg...

Fy vad mycket det är i skolan just nu.. Det är så mycket att jag inte riktigt vet var jag ska börja och därmed sätter jag aldrig igång.. Hela helgen kommer det bli en massa plugg!

Det var riktigt skönt att åka till Åre och komma bort. Det värsta är ju när man kommer tillbaks till verkligheten igen.. Hur som helst, Åre var super kul och jag kom i alla fall hem med benen i behåll ;) Det var kul o åka skidor, men fy vad läskigt det är o stå uppe i en "lång" backe som jag säger hehe. Men de fanns ju andra backar me o tur va väl de!

Det kommer bilder från resan senare, när jag har tid.. Nu ska jag strax sätta igång med maten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket )

2009-03-11 @ 21:40:52
Postat av: Linn

Nu ska det bli mycket uppdatering :) Du behöver inte köpa något. vi måste bara kolla vilken helg som blir bäst att du kommer hit.. ska kolla med kim när han har tänkt komma ner. Hittat på nu i helgen då?

2009-03-15 @ 19:23:55
URL: http://helgebringl.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det är massor i skolan för mig med. Och jag har totalt tappat inspirationen, behöver en riktigt rolig kurs nu. Lite nya tag!

2009-03-16 @ 21:10:08
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0