Träning!

Följde med Annelie på träning i Vimmerby förut, det var väldigt skönt!! Längtar nästan efter träningsvärken hehe. Har funderat lite på vart jag ska börja träna, de blir dyrt o åka te Vimmerby hela tiden så då lutar det mot o köra spinning i Hultsfred men vi får se, det måste ju finnas tid och pengar med...

Har fått en del plugg gjort idag o de känns skönt! Förhoppningsvis slipper jag tänka på plugget när vi är i Åre. Men det är mycket som ska göras innan kursen är slut.

Nu ska jag ta det lugnt med Erik o "barnen" i soffan :) Sen ska jag upp tidigt imorn för en promenad om vädret tillåter det!


Kommentarer
Postat av: Emelie

jo det går bra. ja jag har VFU nu, har två veckor kvar :) så är skönt att slippa skolan ett tag.

2009-03-02 @ 22:32:02
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ska du till åre, vad kul juh:D Blir det inte dyrare att åka till hultsfred än till vimmerby?

2009-03-03 @ 18:01:02
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0