Vår?

Härligt väder det är idag, jag vaknade vid sjutiden och då sken solen in genom fönstret, härligt!! Tog en morgonpromenad och det var också jätte härligt! Sen stod jag i valet och kvalet om jag skulle åka till skolan eller inte, men jag somnade efter promenaden så någon skola blev det inte.. Har istället suttit och gjort klart ett av mina arbeten, så nu har jag bara lite kvar på det andra. Sen blir det tentaplugg igen :(

Det är konstigt vad jag blir pigg när solen skiner, jag har samlat ihop allt skräp här hemma och åkt bort med det till sopstation och sorterat. Nu ska jag ut och gå o sen får vi se vad jag gör, finns en massa jag vill göra men det blir nog plugg igen.


Kommentarer
Postat av: Linn

ja dom är verkligen mig :P

Längtar tills du kommer ner så vi kan shoppa :)

2009-03-19 @ 17:48:39
URL: http://helgebringl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0