Bara en tenta kvar!

Klarade artduggan igår, och seminariet. Så otroligt skönt! Nu är det bara en tenta kvar innan skolan är slut för sommaren, underbart!

Idag har jag varit i Fjälster och tvättat bilen, kört Totte, pratat med farmor, pappa och Annelie. Min farmor är så otroligt snäll jämnt, hon skämmer bort mig för mycket tror jag ;)

Innan jag åkte hem var jag i stan en sväng för att köpa presenter till morgondagens 20-årsfest! Inte det lättaste faktiskt men det jag köpte blir nog bra! Nu håller jag på och gör mig i ordning för snart ska vi åka en sväng till Vimmerby där det är öltält ikväll.. Först ska vi äta middag, idag blir det kyckling inlindad i bacon! Det fick vi hos mormor några gånger förr och nu har jag äntligen gjort det själv. Får se om det blir lika gott bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0