Onsdag

Idag gick jag upp tidigt igen, för att åka och jobba vid sju. Jag kan inte direkt säga att jag är någon morgonmänniska, för jag är så trött så trött när jag går upp.. Men efter ett tag piggnar man ju till i alla fall och de är ju tur de. Det var en lärorik dag idag, mycket nytt och nya människor!

På sistone har jag haft sömnproblem och det är verkligen inte roligt. Jag vrider och vänder på mig så gott det går i vår lilla säng.. Men jag brukar inte kunna somna så då får jag lägga mig med huvudet nere vid Eriks fötter o det är himla träligt. Lite sparkar får man ju ibland.. Sen när jag väl har somnat så sover jag ganska bra men när jag ska upp tidigt som igår och idag så vaknar jag några timmar innan jag ska gå upp och sen vaknar jag var tionde minut för att kolla vad klockan är.. Så otroligt jobbigt! Får hoppas att det går över snart.

Nu är jag hemma och ska skriva klart en uppgift som jag ska skicka in ikväll.. Sen ska jag plugga lite på alla växter och djur för i morgon har vi vår artdugga!! Lite nervös är jag för det är himla svårt o lära sig en massa fåglar o blommor.. Men detgår förhoppningsvis bra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

trivs du på jobbet då? dom tidiga mornarna får man ta men man får igen det på alla sovmorgnar och lediga dagar :) lycka till på artduggan!

2009-05-27 @ 19:08:08
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0