Konstigt humör

Det känns inte riktigt som vanligt, men jag vet inte vad det är.. Kan inte sätta ord på känslorna som finns i kroppen.

Länge sen jag skrev. Helgen var bra! Linn va som sagt här och det var jättekul! Mys och utgång bjöd dagarna på. I söndags kom Bamse hit, en hund som inte kunde vara kvar hos sina ägare pga tidbrist. Han var verkligen jättefin och mysig. Ända tills vi skulle sova.. Den natten sov jag inte en blund. Då insåg jag att det inte funkar att ha honom själv här om dagarna så i måndags morse tog jag en tripp till Västervik och lämnade tillbaks honom.. Det är konstigt att man hinner fästa sig vid ett djur så snabbt..

Idag har jag en ledig dag innan VFU:n sätter igång igen imorn. Nu i 4-6:an i Silverdalen. Jag hoppas på att det blir roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0