Tisdag

Helgen som passerat var toppen! Bion var bra, över mina förväntningar :) Ullareds-besöket var också lyckat, dock var jag trött igår eftersom vi gick upp innan fem och jag körde hela vägen dit och en bra bit hem också.. Men det är smällar man får ta. Hur som helst så är nästan alla julklappar inhandlade och klara nu! Erik och jag har också köpt till varandra, det brukar vara det svåraste..

Igår var jag som sagt trött men det var bara att pallra sig iväg till Silverdalen i vanlig ordning. Det var kul igår för jag höll i min första lektion under denna period :) Hade femmorna och vi pratade om syn och hörsel. Himla roligt var det! Har nog ändrat mig lite om det där att jag inte alls vill jobba på mellanstadiet.. Skönt.

Idag har jag också haft lektion, med hela 4-6:an. Det jag pratade om idag var elektricitet. Mina handledare tyckte det var modigt av mig att inleda med en lektion om detta ;P Barnen fick också göra experiment och det hela blev lyckat. Även om jag själv inte är så jättehaj på allt som har med elektricitet att göra så tror jag att de lärde sig nåt ändå.

Det är så otroligt roligt att lära ut!! Sen att man får beröm och applåder är ett plus ;) Mina handledare trodde att jag hade haft lektioner och vikarierat förut, men inte. Känner att det blev lite väl mycket om att jag är så bra nu, men lite stolt måste man väl få vara över sig själv :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Klart du ska vara nöjd och stolt över den du är och det du åstadkommer ! .... Jag är oxå stolt över min härliga bonusdotter ;)

2009-11-24 @ 22:57:38
Postat av: Emma

tack:)

2009-11-25 @ 18:16:46
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0