Helg!!

Den här helgen har varit efterlängtad!! Konstigt att man alltid längtar efter helg.. Och den går alltid lika fort förbi. Ännu bättre hade det såklart varit om jag också hade fått höstlov som lärarna och barnen på VFU:n. Men nej, nästa vecka ska det räknas matte.. Fredagen är vi förhoppningsvis lediga i alla fall ;)

Slutade tidigt idag och åkte till Willys för att fredagshandla, det roligaste på hela veckan, hmm? Sen har dagen bestått av städ och plockande.. Har kollat på alla mina nuvarande pysselprojekt och tänker att jag måste avsluta några snart, men suget finns inte där.. Antagligen har jag för mycket på gång..  

Höstens färger ger mig inspiration till att vilja måla en fin tavla. Frågan är bara om den tavlan inte kommer göra min favorit-årstid till den fulaste ;)



Farmors Asta och jag på promenad häromdagen. Hon ville dock inte vara still, därav den suddiga bilden..




Nu ska jag städa i ordning det sista och börja med maten så det är klart när älskling kommer hem!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0