Tisdag

Efter två dagar med en massa matte-räknande är man rätt trött i huvudet. Jag hade hellre haft VFU den här veckan med, eller lov ;) I morgon blir det i alla fall lite annat, fast jag vet inte om det blir så mycket roligare. Vi ska diskutera en VFU-uppgift vi har haft nu..

Det är skönt att vara i Vimmerby den här veckan då jag har hunnit åka till Fjälster och rida och annat som inte har hunnits med så mycket under VFU:n..

I morgon firar Erik och jag 4 år tillsammans, det ska vi fira med mat på Kina-resturang och bio :)


Kommentarer
Postat av: IF

Hej! Jag hoppas ni fick en härlig fyraårsdag! Carpe diem:)

2009-10-28 @ 20:28:50
Postat av: Linn

Hihi mys, passa på och mys denna helge nu då för nästa helg kommer jag och då blir de inte lugnt en sekund ;) hihi

2009-10-28 @ 22:27:49
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0