Ny vecka!

Jahopp, måndag igen! Idag har jag haft självstudier på schemat. Har sett på en inspelad föreläsning som var ganska så seg.. Letat fakta om Gästgivarehagen där vi ska göra vår fältstudie.. Läst om utomhusdidaktik och börjat med en annan uppgift..

I morgon blir det föreläsning och VFU information! Det kan behövas för just nu är jag ganska så osäker på vad som ska göras i höst när vi är ute på skolorna..

Nu har vi ätit god soppa :) Snart ska vi ta den dagliga promenaden och senare ikväll ska jag träna :) Det var väldigt längesen så det ska bli skoj!!! Ska kämpa på som bara den!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

vi har också väldigt mkt att göra. det blir bara mer o mer känns det som. vi har två fältstudier - barnsamtal och utvecklingssamtal/inskolning. vi har även temaarbete under vfu:n. man har ju knappt koll på vad som ska göras o när allt ska göras. men det löser sig alltid :) hur många veckor har ni vfu?

2009-09-07 @ 21:03:55
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

vi har bara 4 veckors VFU denna termin. vi ska va på samma men jag ska vara på stora avdelningen nu istället för nästan alla barn har flyttat äver dit. jasså i silverdalen, men det blir nog bra det me :) fältstudie i biologi låter ju inte så roligt faktiskt. hoppas på att våra fältstudier blir roliga.

2009-09-08 @ 21:51:17
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0