Onsdag

Ikväll är jag trött, men inte så att jag bara vill gå och lägga mig, nej det är en härlig trött-känsla jag har i kroppen. Som bevisar att man har hållit igång och att kroppen har fått arbeta.

Idag ringde klockan tidigt, dock inte lika tidigt som för Erik som får gå upp mitt i natten (!). Men tillräckligt tidigt för mig. Strax efter satt jag i bilen på väg till Hultsfred där jag blev hämtad av dem andra tjejerna, för att tillsammans bege oss till Kråksmåla. Det var platsen för dagens exkursion. Det var ett skogsområde vid en fin sjö. Där skulle vi undersöka vad det fanns för växtlighet och djurliv. Rätt roligt och intressant, men lite tråkigt när man blir klar långt innan det är meningen.. Men men. Det var kul att komma ut i skogen och göra lite annat i alla fall :)

När jag kom hem vid fem-tiden gick jag ut direkt för att ta en skön promenad! Hade egentligen tänkt springa, men så fort jag börjar så känner jag att det bara inte går. Jag är helt enkelt inte skapad för att springa. Så det fick bli en rask promenad istället :)

Och idag hade jag lyxen att slippa laga mat :) Gott kött hade min älskling lagat till :)

Nu sitter jag och ska plugga lite..






Kommentarer
Postat av: Linn

duktigt du är och plugga :P

2009-09-02 @ 19:54:18
URL: http://prinsessaiminegenvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack =)



Erika

2009-09-02 @ 20:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0