Tisdag

Har haft självstudier idag, har dock inte kunnat göra det som var meningen då boken inte kommit än... Har istället läst i en annan bok. Var i Fjälster en stund för att hämta hö till marsvinen och så passade jag på att ta en promenad i skogen med farmors tax Asta. Hon blev dock trött efter tio minuter men efter lite snöätande från en gammal snöhög så fortsatte vi en bra bit till. Det är ju så härligt väder nu :)

I morgon har vi en föreläsning och lite grupparbete. På eftermiddagen blir det uppladdning inför VFU:n som startar på torsdag. Ska ju tillbaka till Silverdalen klass 1-3 och det ska bli så otroligt roligt!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack Emma. Man kände av man var menade för varandra, men sedan Freddy startade företag har han jobbat dygnet runt och prioriterat sitt företag före mig. Vi sågs i sängen varje kväll, åt aldrig ihop osv. Jag vill ha en sambo som är en sambo (om du förstår vad jag menar). Det är skittufft just nu och man går med gråten i halsen hela tiden, men jag antar att du har rätt. Man kommer må bra så småningom igen trots att allt är svart just nu. Kram

2010-04-16 @ 16:51:22
URL: http://nennsan.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin blogg

2010-04-16 @ 21:30:37
URL: http://juntunens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0