Veckan som gått

Det har varit en bra vecka som nu är nära slutet. Det har hunnits med mycket och en ny kurs har påbörjats i skolan plus att VFU:n har satt igång igen. I torsdags åkte jag mot Silverdalen igen för att vara i 1-3:an. Det kändes väldigt bra att komma tillbaka och barnen kände igen mig. Det är skönt att komma tillbaka till ett ställe man varit på förut och där man trivs. Man slipper lära känna nya barn och lärare och det tar ett tag innnan man hittat sin plats.

Helgen som gått har varit bra. Fredagdskvällen blev lugn och vi kom i säng tidigt då vi var trötta efter veckan. Igår (lördag) bytte vi däck på Eriks bil och den blev även städad och tvättad. På kvällen åkte vi till Pumpen, det var kúl men vi valde att åka hem framåt tolv...

Idag har det inte hänt så mycket. Sovmorgon och sen fixade vi lite här hemma innan vi åkte åt varsitt håll. Jag tog en sväng till Fjälster för att kolla läget och prata med farmor. Har inte pratat med henne sen dem kom hem från Barcelona i måndags. Nu ska jag laga lasagne :)


Kommentarer
Postat av: * Em

Allt bra med dig? :)

2010-05-02 @ 15:05:13
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0