Ny vecka

Har haft en härlig start på veckan! Gick upp tidigt imorse och åt frukost utan att stressa. Sen gick jag ut i kylan (termometern visade -26 grader vid åttatiden!!) och åkte till Fjälster för att ta en kall promenad med syrran och hundarna :) Det är härligt att börja dagen med en promenad, det är synd att jag tycker det är så skönt o sova en timme till istället för o gå ut och gå. Att det dessutom var strålande sol imorse gör inte saken sämre :)

Hade skola mellan tio och tre, gick rätt fort och sen åkte jag hem och pluggade lite till. Ikväll fixade jag Annelies tavlor också, kanon blev det! Sist men inte minst har jag nu nyss kommit hem från träning, underbart.








Inte så bra för håret o frysa sådär.. ;)


Kommentarer
Postat av: Linn

du ser jätte blond ut om de e håret som sticker ut där.. ser skit fint ut :) Saknar dig :(

2010-02-22 @ 23:16:01
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0