Fynd

När Hannah och jag var ute och gick passade vi på att besöka Erikshjälpen när vi ändå gick förbi. Det var ett bra val :) Hittade fyra stolar, två lampor och en hållare för krukor.



Krukhållaren som ska målas om. Tror jag ska ha den i sovrummet bredvid sängen och ställa ljus på :)



Har inte bestämt mig än om jag ska måla dem vita.. Gör jag det så behåller jag nog sitstyget som är, men målar jag dem inte så får det bli ett färggladare tyg!




Tyckte det blev perfekt :) Skönt att äntligen ha stolar runt hela bordet.. att de är likadana är ju ännu ett plus :)



Det var just en sån här lampa jag var ute efter.. Ska måla om den till svart!



Den andra lampan som ska bli svart eller vit


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Vilka fynd du har gjort :) Visst är det kul att man kan handla billigt och gör om med lite färg och tyg .

2010-01-21 @ 17:06:33
Postat av: Annelie

Va fina saker du har fått tag på. Det gäller att vara kreativ och se hur och vad man kan göra om!

Jag tycker inte att du ska måla stolarna... det var ju jättefina!

Kramar från Annelie

2010-01-21 @ 22:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0