Torsdag

Sitter och väntar på att Erik ska komma hem så att vi kan äta.. Hoppade över träningen idag bara för att jag ville att vi ska äta tillsammans men nu är jag så hungrig så jag får äta snart om han inte kommer ;)

Åkte in till Vimmerby i förmiddags för en promenad med Hannah. Trevligt som vanligt, dock lite jobbigt att pulsa i snön på sina ställen. I eftermiddags var jag som sagt och fick massage. Otroligt skönt! Är lite trött o seg efter det så de kanske var lika bra att det inte blev nån träning..

Imorn är det skola igen, vi ska se en film som tydligen ska vara gripande. På eftermiddagen ska jag åka o simma med Marielle. Ska bli kul, har velat göra de i en vecka nu.




Saknar Tottis..


Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken fin bild du ha på dig på profilbilden :)

2010-02-01 @ 17:09:03
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/
Postat av: Fanny

skulle mest färga utväxten och sen försöka få det lite ljusare brunt men det vart visst mörkare ser det ut som.. :P

2010-02-01 @ 20:29:50
URL: http://oskarssonfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0